Τρίτη, 27 Μαΐου 2008

HOL is dead (again)

Τελικά οι τύποι στην Hellas On Line δεν βάζουν μυαλό. Μετά από μήνες ολόκληρους χωρίς σοβαρό DNS και συνεχείς αποσυνδέσεις της ADSL, σήμερα ψόφησε ΕΝΤΕΛΩΣ και ο POP3 server (receive mail) το δικτύου τους.


Αυτή είναι η εικόνα (αριστερά) που έχει η HOL για τους πελάτες της. Μετά τον Νεάτερνταλ με το ρόπαλο, η HOL κοροϊδεύει κατάμουτρα τους συνδρομητές της, λέγοντάς τους εμμέσως "Ορίστε, είσαι τόσο βλάκας που εξακολουθείς να μας πληρώνεις για τα χάλια μας". Μάλιστα σήμερα, στο τηλεφωνικό κέντρο βγαίνει μαζί με το αρχικό ηχογραφημένο μήνυμα και μια "προειδοποίηση" ότι υπάρχει πρόβλημα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ότι το πρόβλημα "επιλύεται" (από μόνο του;). Δηλαδή, αν πήρατε τηλέφωνο για αυτό, μη μας πρήζετε, είπαμε το φτιάχνουμε, κλείστε το τηλέφωνο τώρα!

Μόνο που η κατάσταση αυτή επικρατεί στην HOL εδώ και πολλούς μήνες. Για όσους νομίζουν ότι ο δικός τους ISP είναι χειρότερος, δείτε τις παρακάτω εικόνες:



Αν δεν το καταλάβατε, ο SMTP server ψόφησε τόσο πολύ που ούτε καν επέστρεψε σωστό μήνυμα σφάλματος. Με άλλα λόγια, είτε είναι στην πρίζα είτε όχι, το ίδιο κάνει για το δίκτυο και τους πελάτες της HOL. Η συγκεκριμένη εικόνα (screenshot) είναι από τις 28 Ιανουαρίου (2008).

Δείτε και το παρακάτω:



Απίστευτο και όμως αληθινό. Αν ο DNS της HOL δεν βρίσκει ούτε το Google, τότε αρχίζεις να ανησυχείς μήπως ξαφνικά έγινε πόλεμος και κόπηκαν όλες οι επικοινωνίες στη χώρα. Το συγκεκριμένο screenshot είναι από τις 6 Μαΐου (2008). Είχα άλλο ένα ακόμα καλύτερο, όπου ο DNS δεν μπορούσε να βρει το site της HOL (!), αλλά αυτό δεν λέει και πολλά, δεδομένου ότι όταν πέφτει ο γενικός στην εταιρία δεν δουλεύει ούτε fax (σιγά μην δουλεύει το site τους).

Για όσους δεν το γνωρίζουν, στο περασμένο μεγάλο blackout της HOL τον περασμένο Ιανουάριο, εκτός από χιλιάδες άλλους "απλούς" πελάτες, έμεινε ξεκρέμαστη και η Air France στην Ελλάδα, τα πρακτορεία της οποίας είχαν συνδέσεις HOL. Το αποτέλεσμα ήταν για 2-3 ημέρες να έχει παγώσει η λειτουργία της αεροπορικής εταιρίας (κρατήσεις), γεγονός για το οποίο από όσο γνωρίζω έχει προσφύγει και δικαστικά εναντίον της HOL.

Για την πλήρη αποδιοργάνωση της HOL τους τελευταίους 6 μήνες, αναφέρω ενδεικτικά ότι τον Φεβρουάριο τους ενημέρωσα ότι ο τελευταίος μου λογαριασμός είχε διπλοχρέωση και ότι θα έπρεπε να μου στείλουν νέο λογαριασμό (σωστό) για να πληρώσω. Από τότε άρχισαν να μου τηλεφωνούν κάθε Σάββατο πρωί, διαφορετικό πρόσωπο φυσικά, να μου πει ότι το ζήτημα έχει διευθετηθεί. Ο τελευταίος (σωστός) λογαριασμός που έλαβα από τότε μου ήρθε μόλις προχθές, δηλαδή σχεδόν τέλος Μαΐου. Αν δεν μπορούν να τα φέρουν βόλτα για τις ίδιες τις πληρωμές των πελατών τους, τότε ας γίνουν μη κερδοσκοπική-φιλανθρωπική οργάνωση.

Τέλος, να αναφέρω ότι η πολιτική της HOL πλέον σε ότι αφορά το on-line support είναι να "γειώνει" όλα τα εισερχόμενα email με την απάντηση "issue closed", χωρίς να δώσουν καμία απάντηση (π.χ. για τα χάλια του DNS server τους), κάτι που είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ σύμφωνα με τους όρους της άδειας που έχουν λάβει από την ΕΕΤΤ.

Τι κάνει η ΕΕΤΤ για αυτή την κατάσταση; Συνέδρια φυσικά! Δείτε την ανακοίνωση για το "ΕΕΤΤ 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Ευρυζωνικότητα"

techblog.gr: eett-3rd-broadband-conference

ΕΕΤΤ: Επίσημη ανακοίνωση

lagonissiresort.gr (intro)

Δεν λέω, καλό είναι να γίνονται παρόμοια συνέδρια, αλλά ήταν ανάγκη να γίνει στο Grand Resort Lagonisi; Δηλαδή έχουν τόσα χρήματα στην ΕΕΤΤ που δεν ξέρουν πως να τα ξοδέψουν; Είναι τόσο υποτιμητικό παρόμοιες εκδηλώσεις να γίνονται σε κάποιο Πανεπιστήμιο ή στην Ακαδημία; Έτσι κι αλλιώς, από το πρόγραμμα του συνεδρίου φαίνεται πως πρόκειται για PR (δημόσιες σχέσεις) και όχι για κάποια ουσιαστική συζήτηση. Φυσικά, στο πρόγραμμα του συνεδρίου, ούτε λόγος για ποιότητα υπηρεσιών και Internet στη χώρα μας.

Οι μόνοι πελάτες που θα έχει σε λίγο η HOL (και όχι μόνο) θα είναι σαν τον Νεάτερνταλ με το ρόπαλο ή σαν τον βλακόμορφο λογιστάκο στις πρόσφατες διαφημίσεις της.

*** ΥΓ(1): Για να προλάβω όποιον πιθανόν θεωρήσει ότι τα παραπάνω αποτελούν δυσφήμιση της εταιρίας, να πω ότι εξακολουθώ να είναι πελάτης της HOL γιατί λόγω δουλειάς δεν μπορώ να περιμένω 10 και πλέον μέρες χωρίς σύνδεση για να μεταφερθώ σε άλλο ISP. Έχω αμέτρητα αρχεία, ηχογραφημένα τηλεφωνήματα και emails που αποδεικνύουν στο ακέραιο όσα αναφέρω παραπάνω.

*** ΥΓ(2): Για να μην σας παραμυθιάζουν με τις τρελές ταχύτητες που υπόσχονται αλλά σπανίως προσφέρουν όλοι οι ISPs ανεξαιρέτως, μπείτε στις ρυθμίσεις του ADSL router/modem που έχετε και σημειώστε δύο νούμερα: "Line Attenuation" και "Noise Margin". Αν το πρώτο είναι πάνω από 30 db και το δεύτερο κάτω από 7 db τότε αρκεστείτε στα 4-8 Mbps που έχετε, το χάλκινο σύρμα που έχετε απλά δεν σηκώνει παραπάνω. επιφυλάσσομαι για εκτενές άρθρο (τεχνικό) πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
.

1 σχόλιο:

Harris είπε...

Μοιάζει πλέον με πολεμικό ανακοινωθέν από το μέτωπο. Ο mail server (POP3) της HOL είναι πάλι off σήμερα από το πρωί (30/5). Αρχίζω να ανησυχώ μήπως πράγματι έχουν πάθει κάτι εκεί στο νέο τους κτίριο (μήπως έγινε αποθήκη;). Κάτι τέτοια έκανε και ο Πουλιάδης πριν μερικά χρόνια και σήμερα τον θυμούνται μόνο κάτι προπολεμικοί ηρωικοί συντάκτες του RAM. Μακριά από HOL. Για εμάς τους υπόλοιπους... βοήθειά μας...