Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2008

Hellas On Line - ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ

Παραθέτω ένα ακόμα μήνυμα που έλαβα από το Help Desk της HELL-as On Line, αυτούσιο και χωρίς περικοπές. Και να ήθελα δεν μπορώ να βρω λόγια να το περιγράψω. Σημείωση: η ερώτηση έγινε στις 26 Αυγούστου και η απάντηση ήρθε σήμερα 30 Οκτωβρίου. Δυο μήνες καθυστέρηση δεν είναι και τίποτα, ε;...

>>>>>>>>>>>

Αξιότιμε συνδρομητή.

1. Μετά από 8 μήνες αναμονής και συνεχείς επικοινωνίες με το support της HOL, η μέγιστη ταχύτητα σύνδεσής μου παραμένει στα 7,0-7,5 Mbps downstream και 5,5-6,5Kbps upstream, παρόλο που έχω πακέτο hibox (μόνο Internet) για 24Mbps. Το line attenuation της γραμμής μου είναι 39/11 dB και το noise margin 9/9 dB. Θέλω να με πληροφορήσετε αν η εταιρία σας προτίθεται να βελτιώσει το δίκτυο (DSLAM) στην περιοχή μου.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα 7.5 Mbit, με 39 Attenuation, είναι μια ιδιαίτερα αποδεκτή ταχύτητα συχρονισμού. Το πρόβλημα του χαμηλού συγχρονισμού οφείλετε στο υψηλό line attenuation (εξασθένηση σήματος) της γραμμής σας.

Αυτό μπορεί να οφείλετε είτε στην απόσταση του χώρου σας από το dslam, είτε από κακή εσωτερική καλωδίωση.

Παρακαλώ ελέγξτε την εσωτερική σας καλωδίωση. Θα πρέπει να βάλετε το router σας στην κεντρική πρίζα και όχι σε κάποια άλλη.

Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν παράλληλες τηλεφωνικές καλωδιώσεις.

2. Θα ήθελα να με πληροφορήσετε τη νέα τιμή παγίου, από το υπάρχον πακέτο
(17,97 ευρώ) σε νέο σε περίπτωση downgrade στα 8 Mbps, χωρίς φυσικά να αλλάξει τίποτα από το υπάρχον account (email, κτλ)


Πάνω σε αυτό το θέμα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών για να ενημερωθείτε για θέματα χρεώσεων

Με την εξυπηρέτηση πελατών, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 13844

3. Εδώ και 1 τουλάχιστον χρόνο ο SMTP server της HOL δεν δέχεται με κανένα τρόπο mail attachments πάνω από 500 KB, κόβοντας απλά τη σύνδεση (κατά τη διάρκεια του send/receive) χωρίς κανένα κωδικό σφάλματος. Το ίδιο συμβαίνει και στο Webmail, αλλά για όριο μεγέθους γύρω στα 1,5 MB. Ασφαλώς κάτι τέτοι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μια σοβαρή εταιρία-πάροχο Internet. Έχω μιλήσει με πάνω από 20 τεχνικούς της εταιρίας και κανένας δεν μου έχει δώσει επαρκή εξήγηση ή αιτιολόγηση (εφόσον είναι πολιτική της εταιρίας).

Κανονικά το Attachment μπορεί να φτάσει μέχρι 5Mbyte το maximum.

Αν δεν μπορέσετε να επισυνάψετε αρχεία τέτοιου μεγέθους, καλό θα ήταν να μας καλούσατε στο 13844 για να αντιμετωπίζαμε το θέμα σαν βλάβη.

Δοκιμάστε πάντως και από το http://easymail.hol.gr

4. Πείτε μου πως μπορώ να μιλήσω με την εξυπηρέτηση πελατών (για πελάτες, όχι για ενημέρωση) στη HOL *χωρίς* χρέωση, δηλαδή όχι μέσω του τηλ. κέντρου
13844 αλλά κάτι αντίστοιχο της τεχνικής υποστήριξης στο 80040013844.


Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο τηλέφωνο για την εξυπηρέτηση πελατών, όπως υπάρχει για την Τεχνική Υποστήριξη.

Ο τρόπος επικοινωνίας είναι μέσω του 13844

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση στα παραπάνω, μπορείτε να μας καλέσετε στο 13844 ή να στείλετε email στο support@hol.gr

Με εκτίμηση,

Residential Technical Support HOL

Retail Services

Tel: +30 213 000 4000

Fax: +30 213 000 5765

hellas online

Adrianiou 2, 115 25 Athens, www.hol.gr



IMPORTANT NOTICE: This email and any of its attachments and information contained herein are intended only for the recipient(s) named above and are privileged, confidential, protected by law and/or contain trade secrets. Any unauthorized use, e.g. review, printing, copying or distribution by other persons, is prohibited and may constitute a criminal offence. hellas online cannot accept any responsibility for the accuracy or completeness of this message as it may have been transmitted over a public network.

P Please consider your environmental responsibility before printing this e-mail

--------


Δεν ξέρω αν εγώ είμαι ιδιαίτερα απαιτητικός, αλλά αν το παραπάνω είναι σοβαρή απάντηση σοβαρής εταιρίας, τότε μάλλον τα βλέπω πολύ λάθος τα πράγματα.

Στην πρώτη ερώτηση λένε ότι το 30 Line Attenuation είναι πολύ καλό για 7,5 Mbps, αλλά όχι παραπάνω, γράφοντας μάλιστα και "οφείλετε" (δηλαδή πρέπει να πληρώσω και κάτι;...), αντί για "οφείλεται" βέβαια. Καλά, για το κόστος του downgrade σιγά μην μου δίνανε απάντηση. Για τα email attachments, μάλλον οι ίδιοι χρησιμοποιούν άλλο ISP για τις δικές τους δουλειές. Δεν εξηγείται αλλιώς πως δεν έχουν πάρει χαμπάρι το τσίρκο του δικτύου τους. "...Πάντως δοκιμάστε και το easymail...", μπας δηλαδή και έχει γίνει κάτι και δουλέψει από εκεί, αλλά να μην ελπίζω κιόλας. Και φυσικά αν δεν έχεις να δηλώσεις βλάβη, θα πληρώσεις χρονοχρέωση ακόμα και για να τους πεις ότι έχουν στείλει λάθος λογαριασμό προς πληρωμή.

Αφιερωμένο στην ΕΕΤΤ, στον πρόεδρό της που λέει ότι είναι πλέον πολύ αυστηροί με τους ISPs και σε όσους πιστεύουν ότι η εταιρία όπου έχουν της δική τους συνδρομή ADSL είναι σίγουρα χειρότερη από όλων των γνωστών του.

Και κάτι τελευταίο. Συμπεριέλαβα επίτηδες το footnote του μηνύματος, όπου αναφέρεται ότι "...Any unauthorized use, e.g. review, printing, copying or distribution by other persons, is prohibited and may constitute a criminal offence...", έτσι για να μάθουν ότι με μια αράδα γραμμές δεν μπορούν ούτε να αποποιηθούν κάθε ευθύνη όσων γράφουν, ούτε να εκφοβίσουν τον κάθε κάφρο πελάτη για να μην δημοσιοποιήσει τα χάλια τους.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: