Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2009

Αλλού γίνονται τηλεμαχίες και αλλού βαράνε κανόνια

Ωραία τα κατάφεραν πάλι τα κανάλια και οι εφημερίδες. Εχθές, μια μέρα μετά το πρώτο debate των πολιτικών αρχηγών, σε αυτό που χαρακτηρίστηκε (πάλι) ως μεγαλοπρεπής σούπα, την ίδια μέρα έγιναν γνωστά τρία "κανόνια".

Κανόνι 1: Ο όμιλος ασφαλιστικών εταιριών βάζει λουκέτο, στο δρόμο εκατοντάδες εργαζόμενοι, στον αέρα εκατομμύρια ασφαλισμένοι, τόσο στον τομέα των αυτοκινήτων, όσο και στον τομέα της ατομικής ασφάλισης.

Για τα αυτοκίνητα υπάρχει περίοδος 30 ημερών, στην οποία καλύπτονται μέσω του ταμείου συνοχής των εταιριών ασφάλισης, αλλά οι ασφαλισμένοι σε προγράμματα πρόνοιας, υγείας, σύνταξης, φοβούνται ότι τελικά θα χάσουν μέρος το χρημάτων που έχουν ήδη καταβάλλει ή θα υποχρεωθούν σε αυξημένα ασφάλιστρα αν μεταφερθούν σε άλλη εταιρία.

Η πλάκα είναι ότι ο "αρμόδιος" για τις εταιρίες που έβαλαν λουκέτο, κ. Ψωμιάδης (καμία σχέση με ποδόσφαιρο ή νομαρχία), εμφάνισε πριν λίγο καιρό εγγυητική επιστολή 550 εκατ. ευρώ, η οποία αποδείχθηκε τελικά πλαστή.

"Εισαγγελική παρέμβαση για την Ασπίς Πρόνοια -
Υπόλογος ο κ. Π. Ψωμιάδης για την πλαστή εγγυητική επιστολή που προσκόμισε"
(ΒΗΜΑ on-line, 23/9/09)

Κανόνι 2: Στο δρόμο 550 εργαζόμενοι από την G.A.Ferries, η οποία μετά από χρόνια προνομιακής μεταχείρισης στα επιδοτούμενα δρομολόγια "άγονης" (μάλλον "όχι αρκούντως κερδοφόρας") γραμμής, τώρα δεν διαθέτει ούτε ένα πλοίο που να μην έχει κατασχεθεί.

Στο μεταξύ, για δύο σχεδόν εβδομάδες έχουν μείνει χωρίς πλοίο πολλά νησιά του Αιγαίου - όχι νησάκια ή βραχονησίδες, μιλάμε π.χ. για τη Σάμο. Δηλαδή η εταιρία την οποία επιδοτούσε το κράτος για τα δρομολόγια αυτά, τώρα βάρεσε κανόνι και τα νησιά έμειναν στην κυριολεξία στη μέση του πελάγους.

"Κατασχεμένα όλα τα πλοία του Γ. Αγούδημου" (ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 22/9/09)

Κανόνι 3: Επειδή το ελληνικό κράτος αρνείται να καταβάλλει το υπόλοιπο 20% της πληρωμής για το πρώτο "μάχιμο" υποβρύχιο που... γέρνει, η γερμανική εταιρία (HDW) κατασκευής του και ιδιοκτήτρια των ναυπηγείων του Σκαραμαγκά εκβιάζει ότι θα σηκωθεί και θα φύγει από την Ελλάδα.

Όπως είχε αναφερθεί και σε προηγούμενο post, με αφορμή σχετική εκπομπή στους "Φακέλους" (ΣΚΑΪ) πριν δύο χρόνια, "...το συγκεκριμένο ζήτημα αποτελεί πλέον θέμα "τιμής" (στην κυριολεξία) και για τις δύο πλευρές. Οι Γερμανοί θέλουν να ξεφορτωθούν άρον-άρον τον "κουβά" τους και η ελληνική πλευρά να σώσει, αν μπορεί, το υπόλοιπο 20% της προβλεπόμενης αμοιβής..."

"Λουκέτο και στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά" (ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, 21/9/09)


Είπε κανείς ότι η οικονομική κρίση πέρασε; "Το πάρτι τώρα αρχίζει..." που ανέφερε και η Aegean απαντώντας στον Βγενόπουλο - μήπως δεν εννοούσε τις αερομεταφορές αλλά τα κανόνια που θα σκάσουν τους επόμενους μήνες;....
.

1 σχόλιο:

Jaga είπε...

"Η κατάρρευση της «γέρικης» αυτοκρατορίας του Καπετάν Μάκη" (TVXS, 26/9/2009):
>> http://www.tvxs.gr/v21780/1/1